Paradicsomsaláta zöldekkel

2011. március 21., hétfő

Hihetetlenül egyszerű, de annál finomabb könnyű fogás vacsorára.
Nem tudom ki hogy van vele, de én nem ettem paradicsomot hónapok óta és már nagyon hiányzott. Egész télen színtelen, szagtalan, kemény paradicsomokat lehetett kapni és miután november végén már csak vegyszeres utóízű, borzalmas darabok voltak a zöldségesnél, felhagytam a fogyasztásával.
A napokban viszont pirosabban mosolyogtak már a paradicsomok a boltban és miután az illata is kezd a paradicsoméra hasonlítani, vettem néhány kísérleti darabot és meg kell, hogy mondjam, némelyiknek már egészen nyáríze van.
Muszáj volt hát ma este belakmároznom belőle, bár valószínűleg nyáron friss, mélypiros, napérlelte paradicsomból lesz majd igazi ez a saláta. Akkor szerintem már só és olaj nélkül elkészítve is fenséges vacsora lesz.


Paradicsomsaláta zöldekkel

3 db paradicsom
1 marék rukola
1 marék madársaláta
2 gerezd fokhagyma
2 tk hidegen sajtolt olívaolaj

fehérbors

1, A madársalátával megágyazunk a tányéron a salátának.
2, A paradicsomokat felkockázzuk, a madársalátára rendezzük és enyhén sózzuk, borsozzuk.
3, A fokhagymát és a rukolát apróra vágjuk, a paradicsomra szórjuk és az olívaolajat a tetejére csepegtetjük.

Változatok:
Fokhagyma helyett újhagymával, vagy snidlinggel is nagyon finom.

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails
 
Vegánságok. Design by Pocket