Kókuszos banánturmix

2010. április 26., hétfő

Ez sem egy bonyolult recept, de annál finomabb.
Mióta nem fogyasztok tejet, nem is ittam banánturmixot, azt a szokásos tej-banán kombinációt, pedig régen nagyon szerettem és sokszor is készítettem. Gabona-, vagy magtejekből nem jutott eszembe ilyet alkotni, de most kipróbáltam kókusztejjel - szerencsére, mert sokkal jobb, mint az "eredeti" banánturmix. Lágy, krémes, habos és abbahagyhatatlan...


Kókuszos banánturmix

1 banán
2-3 dl házilag készült kókusztej
fahéj
esetleg 1-2 ek méz

A banánt, a kókusztejet és a mézet (ha teszünk bele, de enélkül is nagyon jó) összeturmixoljuk.
Fahéjjal megszórva, banánkarikával díszítve kínáljuk.

7 megjegyzés:

Zizi írta...

Hmmm, jól hangzik! Van is itthon kókusztej, ami eddig váratott magára, hogy mi is legyen belőle! :)

Szamóca írta...

Zizi, akkor ne várasd tovább! ;-)

Bridge írta...

Addig addig nézegetteted velem itt ezeket, hogy megadom magam és nekiállok én is! :)
Évekkel ezelőtt sokszor készítettem a müzlihez, azután elmaradt.

Marcipán és Frutti írta...

köszi-köszi-köszi!Méz nélkül pont klappol a mai gyümölcsnapomhoz:)Cuppantás érte;-D

Szamóca írta...

Bridge,
bocsánat. Nem sejtettem, hogy ez ilyen veszélyes. :-)
Hm, müzlivel se lehet rossz. Ez jó ötlet, ki is fogom próbálni.

Frutti,
nagyon szívesen. Remélem, ízlett. ;-)

Névtelen írta...

#&@va JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ nem semmi XD

Steve írta...

A méz mióta vegán??

Related Posts with Thumbnails
 
Vegánságok. Design by Pocket