Sophia narancsos almalevese

2011. március 14., hétfő


Sophia napok óta ilyen levest eszik ebédre és már úgy megkívántam, hogy muszáj volt nekem is elkészítenem, bár egy kicsit változtattam rajta.
Most már értem, miért eszi ezt napok óta: azt hiszem ez a leves függőséget okoz, annyira finom. Ráadásul nagyon laktató és bátran tenném vendégek elé is az asztalra, akár nagy családi összejövetelen is. Nyáron pedig fantasztikus hűsítő lehet belőle.


Sophia narancsos almalevese

2 alma
2 narancs

1, A narancsokat meghámozzuk és turmixgépben víz hozzáadása nélkül alaposan összeturmixoljuk, de az sem baj, ha darabos marad.
2, Az almákat felkockázzuk.
3, A narancsot az almákra öntjük, összekeverjük és már kész is.

5 megjegyzés:

Pilchard írta...

Ez a fajta táplálkozás igazán távol áll tőlem,de ez a leves nagyon tetszik,meg fogom kóstolni.
Még egy kérdést elfelejtettem a másik cikkednél:férjednek mi a véleménye erről és Ő hagyományosan étkezik e?Persze csak akkor ha publikus.

Gyöngyi írta...

Ennél egyszerűbb levest én még nem olvastam:))) Mindkét gyömülcsöt szeretem, együtt még nem kóstoltam, de sort kerítek rá:)

Sophia írta...

Tényleg nagyon egyszerű a leves, és nagyon nagyon finom:) Tényleg igaz az, hogy minél egyszerűbb, minél kevesebbb hozzávalóból készül el egy étel, annál finomabb:)

Pilchard írta...

Nemrég gondoltam megcsinálni ezt a finom levest,a narancs turmixolásáig el is jutottam,aztán szépen meg is ittam az egészet seperc alatt.Jó édes narancs volt.NA majd azért legközelebb almával is kipróbálom. :-)

Szamóca írta...

Pilchard,
tényleg nagyon finom a narancs összeturmixolva, jobb és egészségesebb is, mint kipréselve. Nem csodálom, hogy megittad. ;-)
Legközelebb többet turmixolj és akkor hátha marad az almára is! :-)

Férjemnek nem sok véleménye van a dologról. Igazából egyetért ezzel, tudja, hogy tényleg nagyon jó lehet ez a fajta étkezés, ezért rám hagyja, hogy nyugodtan egyek így, de ő nem követi.
Igen, ő hagyományosan étkezik. Vagyis itthon hús nincs, úgyhogy itthon ő is vega, de vendégségben, étteremben mindig húsosat eszik. Szóval, az étkezés terén nem vagyunk egy hullámhosszon, de elfogadjuk egymást. :-)

Gyöngyi,
tényleg nagyon egyszerű, úgyhogy próbáld ki mindenképp!

Sophia,
bizony, jó dolog ez a monodiéta és szuper ötlet volt ez a leves is! :-)

Related Posts with Thumbnails
 
Vegánságok. Design by Pocket