14. nap 811-en

2011. március 22., kedd

Reggel ismét gyengébben ébredtem.
Pedig tegnap már annyira jó napom volt, nem értem, hogy most mi történt megint. Szerencsére hamar összeszedtem magam, de egész nap gyengébb voltam kicsit az elmúlt napokhoz képest. Csak arra tudok gondolni, hogy a tegnap esti vacsorában lehetett valami. Talán a paradicsom, mert már régen ettem? De annak azért nem lehet ilyen hatása. Talán a fokhagyma? Azt sem ettem mostanában, főleg ekkora mennyiségben. Lehet, hogy a fokhagyma hatására újra megindult egy kis méregtelenítés?

Ma ez a menü volt terítéken:

reggeli: -
délelőtt (13:00): 1 l zöldturmix (római saláta, fejes saláta, körte)
ebéd (14:30-16:30): 5 banán
délután (18 óra): 2 alma
vacsora (19:30): szezámos karalábésüni

mozgás: biciklizés (3,4 km, 10 perc)

Ma olyan átlagos napom volt: se nem jó, se nem rossz.
Nem volt sajnos olyan jó, mint tegnap, de nem is volt rossz: nem voltam úgy feldobva, de nem is volt semmi gondom. A napocska csodásan sütött, nagyon jó érzés kint sütkérezni a plébániakertben a gyerekekkel és szerencsére nem érzem már evés után azt a furcsa elnehezülést a végtagjaimban, a nyomást a fejemben, a szúrást a szívembe. Sőt, az utóbbi napokban már nem is fáztam.

Tulajdonképpen minden rendben volt, de valami miatt mégis kicsit gyengébbnek érzem magam és ez az érzés egész nap kitartott. Van bennem lendület, ott mélyen érzem magamban, hogy feszít az energia, ugyanakkor valami elnehezít, lehúz. Nem tudom megmagyarázni, hogy mi lehet ez megint, de hazafelé most egy rövidebb utat választottam biciklivel, ahol egy lépcsősor mellett kell feltolni a bicajt. Ma nem volt kedvem azon a szörnyű emelkedőn felmenni, amin tegnap olyan lendülettel felhajtottam...


Sophia bejegyzése itt olvasható a 14. napról

1 megjegyzés:

Zöldike írta...

Ne add fel, ez csak egy újabb méregtelenítési tünet ;) nagyon ügyes vagy :))))

Related Posts with Thumbnails
 
Vegánságok. Design by Pocket