Ajándékot kaptam...

2010. július 16., péntek

Ma délelőtt a napsütötte nyugalomban egyszer csak csöngetnek.
A postás volt az, hogy vegyek át egy csomagot, mert akkora, hogy nem fér be a postaládába. Nagy csodálkozva kivonszoltam magam a hőségtől gőzölgő lépcsősoron a kapuig, de el nem tudtam képzelni, hogy milyen pakkot kapok. Nem rendeltem semmit mostanában.

Teljesen ingyen és bérmentve vehettem át a kis csomagot, még aláírnom sem kellett. Egy nagy alakú buborékos borítékot kaptam, ami megnyomkodva is olyan volt, mintha babzsák lenne. Egyre kíváncsibb lettem, hogy mi lehet benne. Forgattam össze-vissza, de a feladó nem volt ismerős. A boríték hátulján pedig ez állt: "Nyers élet An. módra". Na, ez már ismerős, de ettől még jobban csodálkoztam, hogy An. mit küldhet nekem. Amint beértem a lakás hűvösébe, leesett a tantusz: még áprilisban An. hirdette meg a Heti Nyers Menü játékot, amelyben egy csomag kendermagot nyertem. Már el is felejtkeztem róla, úgyhogy most ismét nagy meglepetés volt. Másodszorra is nagyon örültem neki! Sőt, még jobb is, hogy csak most kaptam meg, mert különben már régen elfogyott volna, így viszont még mindig van. :-)

A borítékban tényleg egy nagy zacskó kendermag volt, plusz még egy kis ajándék amolyan késedelmi díjként, amit szerintem An. készített. Íme a csomag tartalma:

A gyönyörűséges kendermag:

Bizony, az a kék gyönyörűség ott elsősorban hajdísz, de kitűzőként is funkcionálhat. Természetesen egyből fel kellett próbálnom.
Először "tollakkal" lefelé:

Majd "tollakkal" felfelé:

Szerintetek hogy jobb?

Persze örültem én a kendermagnak is:

Pont úgy nézek ki a fenti képen, mint egy kendermagos tyúk kék tollakkal. :-)

Sőt, közben eszembe jutott a gyermeknóta, ami így kezdődik: "Volt egyszer egy ember, szakálla volt kender." Hát ha neki szakálla volt, nekem kalapom:

Jó, mi?
Igazi környezetbarát, öko sapi. Tuti kenderbe veri a legújabbat divatot is! :-)

A félreértés elkerülése végett tisztázzuk: azért mert a kendermag szóban szerepel az utóbbi időben igen csak népszerű kender kifejezés, attól még a kendermagnak nincsen ilyen hatása - azt hiszem. Tehát a kendermag nyugodtan fogyasztható, nem attól bolondultam meg, bármennyire is úgy tűnik a fotók alapján.

A kenderkalapos fotók után természetesen jönnek majd beszámolók, receptek a kendermag egyéb felhasználási módjairól is.
An., ezúton is köszönöm szépen a kis csomagot! ;-)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Válogathatsz a kendermagban :)
Szerintem ilyen kekszet csináltál liszt, tojás, cukor és margarin nélkül: http://designyoutrust.com/2010/06/16/petit-beurre-coushion/ :D

Szamóca írta...

Kedves Névtelen,
tényleg ezt a poént el sem lőttem. :-)

A kekszet meg nagyon eltaláltad, tényleg pont ilyet készítettem, csak én meg is ettem. Honnan tudtad?
Egyébként nagyon jót nevettem rajta, látom te is humorodnál vagy.:-) Nemsokára azért felteszem az én kekszvariációmat is.

Edó írta...

Jupppiii!Nekem is van orr-piercingem,pont mint a tied,csak a másik oldalon:P

Szamóca írta...

Edó,
tök jó, pedig manapság olyan ritka. Legalább is én nem ismerek senkit, akinek lenne.

Related Posts with Thumbnails
 
Vegánságok. Design by Pocket